Ліцензія на провадження освітньої діяльності

 

Статут школи

 

І. Загальні положення

1.1. Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 м. Зборова Зборівського району Тернопільської області, створена рішенням виконавчого комітету Зборівської районної ради №151 від 22.08.1985 року. Знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста Зборівського району.

Скорочена назва: ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова

1.2. Місцезнаходження навчального закладу: Тернопільська область, Зборівський район, м. Зборів, 47201, вул. Гоголя, 12

1.3. Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 м.Зборова Зборівського району; Тернопільської області (далі - навчальний заклад) є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунок в установі банку, печатку, штамп, ідентифікаційний номер. 

1.4. Засновником навчального закладу є відділ освіти Зборівської районної державної адміністрації.

1.5. Головною метою навчального закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.

1.6. Головними завданнями навчального закладу є:

  • забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;
  • виховання громадянина України ;
  • виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
  • формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
  • виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності і відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;
  • розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
  • реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
  • виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів;
  • створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.

Читати "Статут загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 1 м. Зборова" повністю >>

 

 

Кадровий склад  загальноосвітньої школи

І-ІІІ ст. № 1м. Зборова

Педагогічний колектив школи налічує 54 працівники, серед них:

  • Вчитель-методист - 9;
  • Старший вчитель - 28;
  • Учителі вищої категорії   - 45;
  • Учителі І категорії  - 1;
  • Учителі ІІ категорії  - 2;
  • Спеціаліст  - 6.

 

  1. Лис Євген Євгенович - директор школи, вчитель історії;
  2. Гуменний Антон Григорович -  заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель української мови і літератури;
  3. Панас Ольга Євгенівна  - заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів;
  4. Росіцька Ірина Василівна - заступник директора з виховної роботи,  вчитель зарубіжної літератури та художньої культури;
  5. Росіцький Роман Петрович - педагог-організатор, вчитель образотворчого мистецтва;
  6. Угрин Віра Іванівна - практичний психолог, вчитель української мови і літератури ;
  7. Руда Ганна Євгенівна - соціальний педагог;
  8. Радь Ольга Степанівна - вчитель української мови і літератури;
  9. Ладан Ольга Андріївна - вчитель української мови і літератури;
  10. Гетьман Наталія Євгенівна - вчитель української мови і літератури;
  11. Горбач Наталія Вікторівна - вчитель української мови і літератури;
  12. Назар Оксана Петрівна - вчитель української мови і літератури;
  13. Михайлюк Світлана Іванівна - вчитель зарубіжної  літератури;
  14. Грийцаровська Ірина Володимирівна - вчитель фізики і астрономії;
  15. Дрига Майя Костянтинівна - вчитель математики та інформатики;
  16. Багрій Наталія Євгенівна - вчитель математики;
  17. Сеньківська Оксана Миколаївна - вчитель математики та інформатики;
  18. Беш Ірина Богданівна - вчитель математики та  інформатики;
  19. Чекан Мирослава Ярославівна - вчитель біології, Захисту Вітчизни;
  20. Гармідер Володимир Леонідович - вчитель хімії, Захисту Вітчизни;
  21. Денис Надія Григорівна - вчитель хімії, основ здоров’я, трудового навчання;
  22. Висоцька Іванна Богданівна - вчитель історії,
  23. Дорош Іванна Петрівна - вчитель християнської  етики;
  24. Борисюк Надія Іванівна - вчитель історії, правознавства;
  25. Ногас Людмила Павлівна - вчитель музики;
  26. Коковська Людмила Петрівна - вчитель німецької мови;
  27. Сухецька Світлана Остапівна - вчитель англійської мови;
  28. Ревега Галина Зіновіївна - вчитель англійської мови;
  29. Лис Марія Іванівна - вчитель англійської та  німецької мови;
  30. Антонів Оксана Михайлівна - вчитель англійської мови;
  31. Цвігун Тетяна Теодорівна - вчитель географії, економіки;
  32. Нестер Богдан Михайлович - вчитель трудового навчання і технологій;
  33. Газда Павло Григорович - вчитель фізичної культури;
  34. Наконечний Михайло Леонідович - вчитель фізичної культури;
  35. Гупало Світлана Євгенівна - вчитель початкових класів;
  36. Костецька Марія Іванівна - вчитель початкових класів;
  37. Рибка Оксана Зіновіївна - вчитель початкових класів;
  38. Довгаль Світлана Богданівна - вчитель початкових класів;
  39. Стельмах Галина Петрівна - вчитель початкових класів;
  40. Саган Галина Євгенівна- вчитель початкових класів;
  41. Микитів Наталія Зиновіївна - вчитель початкових класів;
  42. Прінь Марія Володимирівна - вчитель початкових класів;
  43. Чарторинська Любов Іванівна - вчитель початкових класів;
  44. Войціх Людмила Богданівна - вчитель початкових класів;
  45. Борисюк  Любов Василівна - вчитель початкових класів, ГПД;
  46. Кузьменко Галина Михайлівна - вчитель початкових класів;
  47. Олійник Марія Дмитрівна - вихователь ГПД;
  48. Лис Наталія Михайлівна - вихователь ГПД;
  49. Демчак Ольга Миколаївна - вихователь ГПД;
  50. Савків Ольга Михайлівна - вихователь ГПД;
  51. Завербна Марія Дмитрівна - заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів.
  52. Бойко Іван Михайлович - асистент вчителя початкових класів;
  53. Мороз Любов Степанівнаасистент вчителя початкових класів;
  54. Білоус Ірина Богданівна - асистент вчителя початкових класів.

Контингент учнів за класами

У школі навчається 548 дітей.

1-А - 20 учнів;                     2-А - 17 учні;

1-Б - 18 учнів;                     2-Б - 30 учнів;

1-В - 25 учнів;                     2-В - 27 учнів;

 

3-А - 22 учнів;                    4-А - 27 учні;

3-Б - 28 учнів;                    4-Б - 26 учні;

3-В - 19 учнів;                    4-В - 15 учень.

 

5-А - 29 учнів;                   6-А - 29 учнів;

5-Б - 29 учні;                     6-Б - 22 учнів;

 

7-А - 26 учні;                     8-А - 23 учнів;

7-Б - 28 учні;                     8-Б - 24 учні;

 

9-А - 20 учнів;                   10 клас - 11 учнів;

9-Б - 23 учнів;                    11 клас - 12 учнів;

 

Річний звіт про діяльність школи


Основними  напрямками роботи школи в 2018-2019 р.  було розгортання системи роботи, спрямованої на створення комфортного середовища для учнів, яке б повною мірою сприяло розвитку їхніх природних задатків і відповідало нагальним потребам, що виникають в процесі їх росту і розвитку; вивчення історії рідного краю, ознайомлення учнів з культурною спадщиною українського народу, з народними традиціями, формування в учнів кращих якостей національного характеру, виховання громадянина України; використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи; соціально-психологічна діагностика, моніторинг особистісного розвитку і соціальної адаптації учнів, прогнозування змін освітньої ситуації та визначення основних її тенденцій.

За підсумками ЗНО-2018 школа увійшла в топ-200 кращих шкіл України з української мови та літератури (вчитель Назар О.П.) та історії України (вчитель Лис Є.Є.).Навчальний заклад здобув друге місце в районному етапі предметних олімпіад та виборов Золотий кубок загального заліку спортивних змагань району серед школярів, команда навчального закладу з баскетболу, як переможець обласних змагань брала участі у фіналі першості України у м. Києві. Високими оцінками відмічена робота колективу школи з питань: вступу учнів до вузів, проходження учнями ЗНО, нагородження медалями, конкурсу «Учитель року», шкільних методоб’єднань, організація методичних заходів, організація спортивно-масової роботи, проведення конкурсів, свят, художньої самодіяльності, робота бібліотеки, участь в обласних та Всеукраїнських предметних олімпіадах,  змаганнях та конкурсах. 

З 5 по 15 липня 2019 року учні школи зайняли третє місце у III етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Джура» в стрільбі з пневматичної гвинтівки, яка проходила у місті Дніпро.

У школі проводиться щорічна атестація кадрів відповідно до плану роботи закладу. Для проведення атестації педагогічних кадрів використовуються традиційні та інноваційні форми: творчий звіт на педагогічній раді; конкурс «Учитель року»; презентація творчої лабораторії; педагогічна виставка. Вчителів, яким встановлена вища кваліфікаційна категорія, - 45, з них мають педагогічне звання «учитель-методист» - 9, «Педагог-організатор-методист» - 1, 28 – «старший учитель». Спеціалістів з І категорією - 1, з ІІ категорією – 2, спеціалістів - 6.

У навчальному закладі проведено контрольні зрізи з усіх предметів інваріантної складової навчального плану, порівняльний аналіз їх результатів та аналіз рівня навчальних досягнень учнів з конкретного предмета (згідно з планом роботи школи). Даний аналіз підтверджує відповідність рівня знань учнів і їх оцінок, що свідчить про об'єктивну оцінку вчителями навчальних досягнень учнів, а також - рівень володіння критеріями оцінювання, володіння методикою розробки змістових матеріалів для тематичної атестації, використання відповідних збірників тематичного оцінювання, відповідність тематичних та семестрових оцінок результатам опанування учнем матеріалу теми.

 

У школі приділяється увага профільному навчанню та інноваційній діяльності,  увага розробці авторських програм, спецкурсів, факультативів, популяризація творчих надбань педагогів на міському та районному рівнях; участь у конференціях.

У навчальному плані виділяються індивідуальні години для роботи з обдарованими дітьми, для підготовки їх до участі в предметних олімпіадах.

У колективі діє система матеріального та морального заохочення обдарованих дітей та педагогічних працівників, які з ними працюють (в формі грошових премій та цінних подарунків), популяризуються досягнення учнів та досвід вчителів-новаторів.

Право дитини на вільне висловлення своєї думки та отримання інформації реалізується її участю в органах учнівського самоврядування. Шкільний орган учнівського самоврядування – Велика Рада ДРУІДів – випускає три стіннівки різного спрямування, де учні можуть висловити свої міркування, побажання і обмінятися актуальною та цікавою інформацією зі своїми ровесниками: «Клич» – національно-патріотична, «Еврика» – науково-пізнавальна та «4-й поверх» – сатирично-гумористична.

Система виховної роботи у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м. Зборова є особистісно зорієнтованою комплексною програмою оптимального виховного впливу на кожну дитину і передбачає створення в учнівському середовищі позитивного виховного простору. Виходячи з проблеми, над якою працює школа, базовими положеннями цієї системи виступають:

- національно-патріотичне виховання;

- моральне виховання;

- розвиток інтелекту школярів;

- забезпечення належного рівня фізичного розвитку учнів школи.

Для ефективного запровадження інноваційних технологій, форм і методів профільного навчання вчителі школи успішно освоїли навчальний курс «INTEL», та навчання педагогічних працівників за програмами корпорації Майкрософт «Партнерство в навчанні. Навчання для майбутнього».

Засідання батьківського комітету проводяться щомісяця. Розглядаються питання навчання та поведінки учнів з неблагополучних родин, дітей та підлітків, схильних до правопорушень.

Учителі та учні школи беруть активну участь у громадському житті міста.

Педагогічний колектив спрямує свою діяльність на  вирішення проблемних питань школи та міста.

Проблема, над якою продовжує працювати педколектив школи в 2019-2020 навчальному році: «Впровадження особистісно орієнтованого підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та виховання в них загальнолюдських та громадянських якостей».

Меню сайта

Міні-чат

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31